Bestyrelsen
Man kan kontakte bestyrelsen ved at sende en mail, via kontaktformularen eller sende en mail på bestyrelse@bergmannshave.dk
Formand:
Thomas Hermann Lang - Have 15
Næstformand:
Mikael Methling - Have 12
Bestyrelsesmedlemmer:
Line Pape - Have 3
Nancy Gerlach - Have 75
Bestyrelsesmedlem og Kasserer:
Jeanett Hemmingshøj - Have 101
Bestyrelsens ansvarsområder:
Kontakt kun det bestyelsesmedlem der har ansvarsområdet.
Daglig styring, opslag om arrangement | Jeanett |
Eksetanceliste | Jeanett |
Køkkencontainer | Line |
Farligt affald (skab) | Rune |
Flaskecontainer | Rune |
Storskrald | Thomas |
Anlægsudvalg | Nancy |
Vandmænd | Mikael |
Festudvalg | Jeanett |
Fællesarbejde | Nancy (Line) |
Trailerregistrering | Mikael |
Skadedyrsbekæmpelse | Line |
Leje af festhus + nøgle | Jeanett |
Forårsrengøring, kontrol af festhus efter udlejning | Jeanett |
Græsslåning festplads | Mikael |
Komppostudvalg | Line |
Legeplads | Thomas |
Fliseudvalg | Mikael |
Flagmand | Jeanett |
Udlån borde og stole | Jeanett |
Post i bestyrelsen | Navn | Havenummer |
Formand | Thomas | 15 |
Næstformand | Mikael | 12 |
Kasserer | Jeanett | 101 |
Sekretær | Line | 3 |
Bestyrelses-medlem | Nancy | 75 |
Bestyrelsesmøde d. 08-09-2021
Der er 90 slikposer tilbage fra festen, som kan blive uddelt ved arrangementer eller som medlemmer er velkomne til at købe.
Vi opbevarer musikanlægget i foreningen - og får skriftligt bekræftet, at der er forsikringsdækning.
Vi har besluttet at undersøge, hvad et nyt opslagsskab koster, så der fremadrettet kan blive et opslagsskab med lås, hvor "vigtige" opslag som alle medlemmer skal kunne opnå kendskab til bliver lagt op.
Vi har booket lokale til generalforsamling i Frederiksholm Kirke d. 12. april 2021.
Vi har modtaget rapport efter tilsyn af legeplads. Da det ikke er nødvendigt med uopsættelige foranstaltninger vil punktet blive udskudt til senere behandling.
Bestyrelsesmøde d. 17-11-2021
Det blev besluttet,
at invitere festudvalget på næste bestyrelsesmøde,
at sende brev ud vedr. mangelfuld opkrævning for vand,
at bestyrelsesmøder er suppleanter,
at der arbejdes med et nyt sæt vedtægter og ordensregler
Bestyrelsesmøde d. 11-01-2022
Det blev besluttet efter møde med festudvalget besluttet,
at forelægge budget for jubilæumsfest for generalforsamlingen,
at udskyde bestyrelsesmøde til den 21. februar 2022.
Bestyrelsesmøde d. 21-02-2022
Mødet blev brugt til at planlægge generalforsamling, herunder de punkter, der var motiveret af bestyrelsen, samt dokumenter til brug for sæsonen, herunder fællesarbejde, medlemsliste etc.
Bestyrelsesmøde d. 14-03-2022
Det blev besluttet,
at få udarbejdet et forslag til offentliggørelse af ekspektancelisten,
at arbejde på at lave et "årshjul/kalender" som et huskeredskab for bestyrelsen/foreningen.
Bestyrelsesmøde d. 04-05-2022
Det blev besluttet,
at nøgler til kompostgården bliver uddelt til medlemmer af kompostudvalget,
at aflyse ris/ros,
at købe en ny opvaskemaskine til fælleshus som erstatning for den ødelagte,
at indkalde til ny generalforsamling med henblik på at supplere to udvalg og vedtage nye vedtægter,
at kontakte et medlem for at høre om mulighed for liftleje til klipning af portalen.
Bestyrelsesmøde d. 29-06-2022
Det blev besluttet,
at skrive ud vedrørende nye farligt affaldscontainere,
at prøve at få motiveret medlemmer til at renovere bordene på festpladsen.
H/F Bergmannshave
Bestyrelse@bergmannshave.dk