Fællesarbejde:
8. maj kl. 10, p-plads, Fællesarbejde for haverne 69-103
26. juni kl. 10, festplads, Fællesarbejde for haverne 1-34
14. august kl. 10, p-plads, Fællesarbejde for haverne 35-68
Vedligehold af fællesarealer ved festplads:
15. maj | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | |
22. maj | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 16 | ||
29. maj | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | ||
12. juni | 24 | 25 | 26 | 28 | 31 | 32 | 33 | ||
3. juli | 34 | 35 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | |
10. juli | 44 | 45 | 46 | 47 | 49 | 50 | 51 | ||
17. juli | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | ||
24. juli | 60 | 61 | 62 | 64 | 65 | 66 | 67 | ||
7. aug | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 76 | |
21. aug | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | ||
28. aug | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 |
4. sep | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 102 |
103 |
Ekspektancelisten er pt. lukket for opskrivning, idet der med 25 personer på listen ikke er udsigt til, at det bliver nødvendigt at åbne listen inden for en årrække.
Når ekspektancelisten genåbnes vil det blive annonceret her på siden.
Ekspektanceliste HF Bergmans Have
Vurderingsregler, kolonihavelov, forbundsvedtægt, vejledning til køber og sælger:
Kolonihaveforbundets hjemmeside
En vurdering bestilles hos formanden sammen med lille el-attest fra autoriseret el-installatør samt udfyldt ejererklæring, som kan findes nedenfor.
Vurdering foretages af et vurderingdsudvalg nedsat af Kolonihaveforbundets Kreds Hovedstaden Syd (tidl. kreds 1)
Bier og hvepse
Telefon: 22 12 59 13
Elektriker Sa-el
Hjemmeside: Sa-elgruppen.dk
Telefon: 78741947
Internet Vian-IT
Hjemmeside: vian-it.dk
Telefon: 70601574 (support på foreningsinternet 8-16)
Rotter (Kommunens skadedyrsbekæmpelse)
Hjemmeside: www.kk.dk/rotter
Ring på telefonnummer 33 66 58 17 og kontakt bestyrelsen
VVS Andersen og Lassen
Hjemmeside: A-l.dk
Telefonnummer: 38 71 55 11
Bestyrelsen har kontakten, men håndværkerne kender foreningen og kan evt. bruges privat.
Bestyrelsesmøde d. 08-09-2021
Der er 90 slikposer tilbage fra festen, som kan blive uddelt ved arrangementer eller som medlemmer er velkomne til at købe.
Vi opbevarer musikanlægget i foreningen - og får skriftligt bekræftet, at der er forsikringsdækning.
Vi har besluttet at undersøge, hvad et nyt opslagsskab koster, så der fremadrettet kan blive et opslagsskab med lås, hvor "vigtige" opslag som alle medlemmer skal kunne opnå kendskab til bliver lagt op.
Vi har booket lokale til generalforsamling i Frederiksholm Kirke d. 12. april 2021.
Vi har modtaget rapport efter tilsyn af legeplads. Da det ikke er nødvendigt med uopsættelige foranstaltninger vil punktet blive udskudt til senere behandling.
Bestyrelsesmøde d. 17-11-2021
Det blev besluttet,
at invitere festudvalget på næste bestyrelsesmøde,
at sende brev ud vedr. mangelfuld opkrævning for vand,
at bestyrelsesmøder er suppleanter,
at der arbejdes med et nyt sæt vedtægter og ordensregler
Bestyrelsesmøde d. 11-01-2022
Det blev besluttet efter møde med festudvalget besluttet,
at forelægge budget for jubilæumsfest for generalforsamlingen,
at udskyde bestyrelsesmøde til den 21. februar 2022.
Bestyrelsesmøde d. 21-02-2022
Mødet blev brugt til at planlægge generalforsamling, herunder de punkter, der var motiveret af bestyrelsen, samt dokumenter til brug for sæsonen, herunder fællesarbejde, medlemsliste etc.
Bestyrelsesmøde d. 14-03-2022
Det blev besluttet,
at få udarbejdet et forslag til offentliggørelse af ekspektancelisten,
at arbejde på at lave et "årshjul/kalender" som et huskeredskab for bestyrelsen/foreningen.
Bestyrelsesmøde d. 04-05-2022
Det blev besluttet,
at nøgler til kompostgården bliver uddelt til medlemmer af kompostudvalget,
at aflyse ris/ros,
at købe en ny opvaskemaskine til fælleshus som erstatning for den ødelagte,
at indkalde til ny generalforsamling med henblik på at supplere to udvalg og vedtage nye vedtægter,
at kontakte et medlem for at høre om mulighed for liftleje til klipning af portalen.
Bestyrelsesmøde d. 29-06-2022
Det blev besluttet,
at skrive ud vedrørende nye farligt affaldscontainere,
at prøve at få motiveret medlemmer til at renovere bordene på festpladsen.
Leje af festhus aftales med kasseren – gerne til foreningens træf.
Leje i weekenden går fra fredag kl. 18, hvor nøglen kan afhentes hos kasseren, til søndag kl. 14, hvor huset vil blive efterset for evt. mangler og beskadigede genstande. Koster 600 kr.
Huset kan lejes en eftermiddag eller aften. Koster 300 kr.
Komposten er åbnes søndag d. 3. april og vil herefter være åben hver søndag kl. 10-12 i havesæsonen, med undtagelse den 17. april 2022 (påskedag) og den 5. juni 2022 (pinsedag).
Bestyrelsens ansvarsområder:
Kontakt kun det bestyelsesmedlem der har ansvarsområdet.
Daglig styring, opslag om arrangement | Sekretær - Lone |
Eksetanceliste | Kasserer - Jeanett |
Køkkencontainer | Næstformand - Rune |
Aviscontainer | Næstformand - Rune |
Flaskecontainer | Næstformand - Rune |
Storskrald | Formand - Thomas |
Anlægsudvalg | Bestyrelsesmedlem - Nancy |
Vandmænd | Sekretær - Lone |
Festudvalg | Kasserer - Jeanett |
Fællesarbejde | Sekretær Lone og Best. medlem - Nancy |
Trailerregistrering | Sekretær - Lone |
Skadedyrsbekæmpelse | Sekretær - Lone |
Leje af festhus + nøgle | Kasserer - Jeanett |
Forårsrengøring, kontrol af festhus efter udlejning | Sekretær - Lone |
Græsslåning festplads | Næstformand - Rune |
Komppostudvalg | Næstformand - Rune |
Legeplads | Formand - Thomas |
Fliseudvalg | Best. medlem Nancy |
Flagmand | Sekretær - Lone |
Udlån borde og stole | Sekretær Lone og Kasserer Jeanett |
Post i bestyrelsen | Navn | Havenummer |
Formand | Thomas | 15 |
Næstformand | Rune | 36 |
Kasserer | Jeanett | 101 |
Sekretær | Lone | 48 |
Bestyrelses-medlem | Nancy | 75 |
Lovliggørelse af eksisterende byggeri
H/F Bergmannshave
Bestyrelse@bergmannshave.dk